Students at University of Medical Sciences Protest Dissolution

Freedommessenger
Farsi text from kalameh website

The dissolution of Iran's University of Medical Sciences was a great shock to all the students attending this university. Upon hearing the news students from the Nursing & Midwifery School gathered this morning in order to protest the dissolution of their university.
Considering the implosion state of the Iranian regime specially after International sanctions imposed on the hierarchy of the regime (Iranian revolutionary guards and top officials) and the fear spreading amongst suppressive ranks of the near future of the regime, such acts are under way and are considered as a gesture of resistance under different pretexts.






دانشجویان علوم پزشکی ایران در اعتراض به انحلال دانشگاه تحصن کردند
یکشنبه, ۹ آبان, ۱۳۸۹

چکیده : دانشگاه علوم پزشکی ایران نه با پیشنهاد دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشجویان و وزارت بهداشت بلکه با ابلاغیه معاونت انسانی ریاست جمهوری منحل شد که این اتفاق شوک بزرگی را به دانشجویان این دانشگاه وارد کرده است. / دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی ایران صبح امروز با شنیدن انحلال دانشکده‌ای که در آن تحصیل می‌کنند، در محوطه این دانشگاه تحصن کرده و اعتراض خود را نسبت به این اتفاق ابراز می‌کنند.

دانشگاه علوم پزشکی ایران نه با پیشنهاد دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشجویان و وزارت بهداشت بلکه با ابلاغیه معاونت انسانی ریاست جمهوری منحل شد که این اتفاق شوک بزرگی را به دانشجویان این دانشگاه وارد کرده است.

به گزارش ایلنا، دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی ایران صبح امروز با شنیدن انحلال دانشکده‌ای که در آن تحصیل می‌کنند، در محوطه این دانشگاه تحصن کرده و اعتراض خود را نسبت به این اتفاق ابراز می‌کنند.

این در حالی است که دانشکده علوم پزشکی تهران که قرار است طبق گفته وزیر بهداشت و درمان بخشی از واحدهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران را در خود ادغام کند نیز نتوانسته به راحتی با این ادغام کنار بیاید، چرا که دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال حاضر این گروه از دانشجویان دانشگاه ادغام شده را برای پذیرش قبول نکرده است.

به نظر می‌رسد این ادغام در صورتی اتفاق افتاده که هماهنگی‌های لازم برای آن از قبل انجام نشده است و دانشجویان و اساتید این دانشگاه‌ها را سر در گم کرده است تا جایی که دانشجویان این دانشگاه‌ها را مجبور به تحصن و اعتراض کرده است.

0 comments:

Post a Comment

top