اگر شما از فیس بوک به صورت همیشگی استفاده میکنید و همزمان میخواهید سایت های مختلفی را باز کنید در این وقت دوست دارید که از وضعیت فیس بوک تان با خبر باشین و بفهمین که چه رویدادهای در فیس بوک تان رخ میدهد و از آنها آگاه شوید دیگر لازم نیست تا یک Tab باز شده را به فیس بوک تان اختصاص دهید شما با نصب اپلیکشن MySatatusBar در مرورگر گوگل کروم خود میتوانید با خاطر جمع دیگر سایت ها را باز کنید و کارتان را انجام دهید این اپلیکشن MyStatusBar آبی رنگ فیس بوک در پایین مرورگر گوگل کروم نشان داده خواهد شد تا از آخرین اطلاعیه ها و پست های جدید و غیره در تایم لاین فیس بوک آگاهی پیدا کنید بدون اینکه به صفحه فیس بوک بروید .
این اپلیکشن امکان این را میدهد تا همین صفحه را با کلیک کردن به روی Share this page در MySatatusBar همراه دوستانتان به اشتراک بگذارین تا آنها هم از این اپلیکشن استفاده کنند و استفاده فیس بوک را برای آنها هم بسیار آسان کند.
طریقه نصب MyStatusBar
  1. ابتدا MyStatusBar را باید به مرورگرتان اضافه کنید.

۲. بعد از اینکه نوار به مرورگرتان اضافه شد در قسمت پایین مرورگرتان نمایش داده میشود وبعد به روی Login to Facebook در قسمت نوار وضعیت فیس بوک در پایین کلیک کنید تا فورم لوگین باز شود.


۳. با وارد کردن Email و Passwordتان و زدن کلید Enter لوگین شوید.


۴. به روی Log In with Facebook کلیک کنید.


۵. به روی Allow کلیک کنید.



اين نوشته از وب لاگ جعفر رضايي ميباشد و براي تسهيل كردن و دردسترس قراردادن مطلب آن توسط دختران آفتاب نيز ياد آوري ميشود.
top