IRAN HANGS dissidents:11 militant Sunnis hanged in south-eastern Iran

Deutsche Presse-Agentur

Tehran - Eleven members of the Sunni Muslim militant group Jundollah were hanged Monday in Iran's south-eastern province of Sistan-Baluchistan, the Khabar news network reported.

The inmates were executed at a prison in the provincial capital, Zahedan, for crimes committed in the province over recent years, Khabar said.

Sistan-Baluchistan province, which borders Pakistan and Afghanistan, has been a target of terrorist attacks in the past, mainly by Jundollah, which claims to be fighting for the rights of Iran's Sunni minority.

The group claimed responsibility for last week's suicide bombing at a mosque in Chabahar, a coastal city in the province. It killed 39 people and injured dozens.

The government also accused Jundollah of involvement in drug-trafficking, kidnapping and other bombings in Sistan-Baluchistan and charged Pakistani and Western intelligence services of supporting the group.

Tehran accused the organization of sowing discord between Shiite and Sunni Muslims.

Jundollah leader Abdolmalek Rigi was hanged in June in Evin prison in Tehran. Since then, Jundollah has carried out what it described as revenge acts and killed several military officials and civilians.



سايت دادگستري استان سيستان و بلوچستان – 29 آذر 1389

http://www.dadgostari-sb.ir/tabid/38/ctl/Edit/mid/486/Code/220/Default.aspx

11 نفر از عوامل شرارت و ناامنی وابسته به گروهک تروریستی جندالشیطان به دار مجازات آویخته شدند

مردم مقاوم و شهيد پرور استان سيستان و بلوچستان بدينوسيله ؛ به اطلاع مي رساند در ادامه مبارزه بي امان با عوامل شرارت و نا امني و جهت تأمين امنيت پايدار در استان ، تعداد 11 نفر از وابستگان به گروهک تروريستي جند الشيطان و عوامل خودفروخته به بيگانه که در ماههاي اخير در حوادث تروريستي استان و درگيري با مأموران انتظامي و به شهادت رساندن مردم بيگناه نقش داشت

بسم الله الرحمن الرحيم
اِنا من المجرمين منتقمون
بدرستيکه ما از مجرمان انتقام مي گيرم
قرآن مجيد سوره مبارکه سجده آيه 22
مردم مقاوم و شهيد پرور استان سيستان و بلوچستان
بدينوسيله ؛ به اطلاع مي رساند در ادامه مبارزه بي امان با عوامل شرارت و نا امني و جهت تأمين امنيت پايدار در استان ، تعداد 11 نفر از وابستگان به گروهک تروريستي جند الشيطان و عوامل خودفروخته به بيگانه که در ماههاي اخير در حوادث تروريستي استان و درگيري با مأموران انتظامي و به شهادت رساندن مردم بيگناه نقش داشته اند در محوطه زندان زاهدان به دار مجازات آويخته شدند . اين عناصر فاسد و محارب که با تلاش نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي و سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسايي و دستگير شده اند پس از تحويل به دستگاه قضايي استان طبق موازين شرعي و قانوني و انجام تشريفات دادرسي عادلانه در جلسه علني دادگاه محاکمه و همه آنها به اتهام افساد في الارض و محاربه با خدا و رسول و مقابله با نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به اعدام محکوم و حکم آنها پس از تائيد مراجع عالي قضايي کشور به اجرا در آمد اسامي معدومين و مهمترين عناوين اتهامي آنها عبارتند از 1- عبدالباسط شه بخش فرزند اله داد 2- عبدالناصر شه بخش فرزند اله داد 3- عبدالشکور زنگي زهي فرزند حسين باتهام محاربه و افساد في الارض و تير اندازي به سمت ماموران پليس راه در جاده زاهدان به خاش که منجر به شهادت سه تن از آنان گرديد . 4- محمد صالح اسلام زهي فرزند عطا محمد 5- ناصر شه بخش فرزند زمان 6- لال محمد شه بخش فرزند کريم 7- عطاء الله ريگي فرزند نظر محمد به اتهام محاربه و افساد في الارض از طريق اقدام مسلحانه و اجراي کمين عليه پرسنل نيروي انتظامي در منطقه لار زاهدان که منجر به شهادت 12 تن از آنان گرديد و همچنين وارد نمودن بيش از دويست کيلو مواد منفجره جهت اقدامات تروريستي به داخل کشور 8- عبدالرحمان ناروئي فرزند خالقداد مشهور به رحمن با نام مستعار محمد گل به اتهام محاربه و افساد في الارض از طريق تهيه منزل تيمي و خودرو براي تروريستها و تهيه بمب و انتقال عامل انتحاري مسجد حضرت امام علي ابن ابيطالب (ع) به داخل شهر زاهدان و اقدام به بمب گذاري در مسجد الغدير و خيابان آزادگان زاهدان 9- عبدالرئوف شه بخش فرزند شنبه به اتهام محاربه و افساد في الارض از طريق مشارکت در درگيري و اجراي کمين عليه پرسنل سپاه پاسداران در منطقه کورين در سال 86 که منتهي به شهادت 12 تن از پرسنل سپاه پاسداران گرديد 10- بالانچ ناروئي فرزند علي به اتهام محاربه از طريق شرکت در سرقت مسلحانه و آدم ربايي مسلحانه و تجريد سلاح به قصد اخافه الناس 11- احمد ناروئي فرزند عبدالکريم به اتهام محاربه از طريق ايجاد آشوب در زاهدان پس از حادثه تروريستي مسجد علي ابن ابيطالب (ع) و سرقت مسلحانه و آدم ربايي و نگهداري دو قبضه نارنجک دستي جنگي و ايجاد خوف و رعب و وحشت در مردم ، ضمناً کليه معدومين از هواداران گروهک تروريستي بوده و جهت پيشبرد اهداف گروهک فعاليت مؤثر داشته اند.
در پايان بار ديگر به همه اشرار و معاندان و کسانيکه صف خود را از ملت جدا نموده اند هشدار مي دهيم تا دير نشده به دامن ملت بازگشته و دست از حمايت بدخواهان و اجانب و مزدوران خودفروخته استکبار بردارند و در غير اينصورت دير يا زود در چنگال عدالت گرفتار شده و درآتش قهر ملت خواهند سوخت. دستگاه قضايي استان در اجراي دقيق و سريع احکام و حدود الهي بر محاربان ومفسدان لحظه اي درنگ نکرده و قاطعانه احکام اسلام را اجرا خواهد کرد اميد است باقي مانده اشرار و بازماندگان گروهک تروريستي از سرنوشت شوم اين معدومان درس عبرت گيرند %

0 comments:

Post a Comment

top