ALERT: Prisoners being transfered in GOHARDASHT



HRA

Prisoners have been transferred from various wards of Gohardahst to section 3 , which has been described to have the same conditions as the 305 section.

It is said that the move is to prevent any contact or information to these prisoners of what is happening in the rest of the prison.


Manour Radpoour, Ahmad Zied Abadi , Rasoul Badaghi and Arjang Davcoudi have been amongst those who were moved from ward 4 to 3.
Rasool Badaghi, former teacher, was taken to Pedis karaj prison.

Transferred political prisoners to ward 3 are being kept in Hosseinien (Mosque area) which lacks any facilities and the least of health requirements for inmates.
There are no beds or sheets although it already has 120 prisoners with criminal charges in it.





آغاز انتقال زندانیان سیاسی از بندهای مختلف زندان گوهردشت به بند3 این زندان

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"، برای کنترل و تحت فشار قرار دادن زندانیان سیاسی در زندان گوهردشت کرج قرار است که زندانیان سیاسی به بند 3 زندان گوهردشت کرج منتقل شوند.

از روز یکشنبه 9 خرداد ماه تعدادی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج از بندهای مختلف به بند 3 زندان گوهردشت که معروف به بند کارگری است منتقل شدند.گفته می شود شرایطی مانند بند 350 زندان اوین برای زندانیان سیاسی زندان گوهردشت که به بند 3 منتقل خواهند شد بوجود خواهند آورد.

گزارشات حاکی از آن است که هدف از انتقال زندانیان سیاسی به بند 3 (بند کارگری) زندان گوهردشت کرج برای تحت فشار و کنترل شدید قرار دادن آنها است و همچنین مطلع نشدن زندانیان سیاسی از جنایتهایی که بر علیه زندانیان عادی و اسیر که در بندهای دیگر روی می دهد می باشد.

روز گذشته زندانیان سیاسی منصور رادپور،احمد زیدآبادی و رسول بداقی و امروز ارژنگ داودی از بند 4 به بند 3 زندان گوهردشت کرج منتقل شدند.

معلم زندانی رسول بداقی صبح امروز از بند 3 خارج و گفته می شود به زندان پردیس کرج منتقل شد.

زندانیان سیاسی که به بند 3 منتقل می شوند در حسینیه این بند نگهداری می شوند این حسینیه در حال حاضر فاقد امکانات اولیه است. در آن تخت خواب و حتی پوشش مانند پتو وجود ندارد همچنین در حدود 120 زندانی عادی در این بند نگاهداری می شود.

هنوز از هدف و قصد اصلی جابجایها زندانیان سیاسی نامشخص است و در این باره تاکنون هیچ توضیحی به زندانیان سیاسی داده نشده است و به صورت ناگهانی به آنها گفته م شود که باید به بند 3 منتقل شوند


فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

10 خرداد 1389 برابر با 31 می 2010

0 comments:

Post a Comment

top